Πιθανές επιπλοκές από επεμβάσεις διαθλαστικής χειρουργικής (LASIK-PRK-LASEK-EPILASΙΚ).
Όσα δε σας λένε οι γιατροί...

Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

FDA Lasik Hearing: Rebecca Petris για το φαινόμενο ξηροφθαλμίας (UPDATED 28/11/2010)

Η Rebecca Petris (παντρεμένη με Έλληνα και για πολλά χρόνια κάτοικος Ελλάδας στο παρελθόν) είναι η administrator του D eyealogues forum και έχει αφιερώσει αρκετό από το χρόνο της να βοηθάει ασθενείς που έχουν προβλήματα από επεμβάσεις lasik εδώ και χρόνια. Το 2004 δημιούργησε ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό για να βοηθήσει τους ασθενείς με προβλήματα ξηροφθαλμίας μετά από επέμβαση Lasik (πλέον δεν υφίσταται). Αυτό είναι ένα απόσπασμα από μια ακρόαση της FDA (US Food and Drug Administration) για την LASIK, όπου η κυρία Rebecca Petris μίλησε.

UPDATE 28/11/2010: Μεταφράσαμε το video στα ελληνικά. Μπορείτε να διαβάσετε τη μετάφραση από κάτω.










Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την ευκαιρία (που μου δίνετε) να μιλήσω. Ήμουν διαφημιστικός σύμβουλος επιχειρήσεων. Άφησα αυτή την καριέρα μου μερικά χρόνια πριν λόγω των προβλημάτων που υπέφερα μετά από επέμβαση LASIK, χρόνιο πόνο από ξηροφθαλμία και μειωμένη όραση. Άρχισα αρκετά χρόνια πριν μια μικρή μη κερδοσκοπική οργάνωση για τους ανθρώπους που υποφέρουν από επιπλοκές χειρουργικής επέμβασης ματιών λέιζερ. Λέγεται "Laser My Eye". Η ξηροφθαλμία γρήγορα προέκυψε να είναι το κυριότερο πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζαν άνθρωποι που αναζήτησαν τη βοήθεια μας. Ως αποτέλεσμα αυτού, πήγα για να ξεκινήσω μια εταιρία , με το όνομα "The Dry Eye Company" ώστε να προσπαθήσω να βρω περισσότερους πόρους για άνθρωπους με πρόβλημα ξηροφθαλμίας. Αυτή η εταιρία "τρέχει" διάφορους ενημερωτικούς ιστοχώρους για τους ανθρώπους με σύνδρομο ξηροφθαλμίας. Ένα μεγάλο ποσοστό, φυσικά, των άνθρωπων που έρχονται εκεί πάσχουν από σοβαρή ξηροφθαλμία μετά
από επέμβαση LASIK, και αναζητά τη βοήθεια μας. Ένα από τα πράγματα που κάνουμε είναι να συλλέγουμε κάποια γνωστά προϊόντα που μπορούν να βοηθήσουν άνθρωπους με ξηροφθαλμία και που δεν τα μαθαίνουν από τους γιατρούς τους.
Έχασα την προθεσμία για να ζητήσω μια θέση να μιλήσω εδώ, επειδή ήμουν πάρα πολύ απασχολημένη με αυτούς τους ασθενείς που ζητούν τη βοήθεια μας μετά από επέμβαση LASIK. Πήρα την νυχτερινή πτήση από το Σιάτλ χτες τη νύχτα, επειδή δεν μπόρούσα να κλείσω το τηλέφωνο.
Μιλούσα χθες το πρωί με ένα άτομο από το Αρκάνσας για μιάμιση ώρα, ο οποίος
είχε τάσεις αυτοκτονίας....Είχε 3 μήνες που είχε κάνει την επέμβαση LASIK και με
ρωτούσε συνέχεια. "Rebecca, γιατί κανείς δεν μου είπε ότι αυτό θα μπορούσε
να συμβεί; Γιατί κανένας δεν μου είπε πόσο άσχημο μπορούσε να είναι; Μου είπαν ότι υπήρχε περίπτωση ξηροφθαλμίας. Ήταν στην φόρμα συγκατάθεσης. Το κατάλαβα, αλλά μου είπαν θα σου δώσουμε
κάποιες σταγόνες, θα σου δώσουμε κάποια plugs (κολλαγόνου), θα περάσει,
και μάλλον θα περάσει...γρήγορα
. Δέχομαι τέτοιου είδους τηλεφωνήματα κάθε
μέρα, όλη μέρα. Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μου το περνάω καθημερινά
μιλώντας με ασθενείς που είναι σε αυτή την κατάσταση, όχι 3 μήνες μετά την
επέμβαση αλλά 6 μήνες, 12 μήνες, 3 χρόνια, 6 χρόνια, άνθρωποι που έχουν
δοκιμάσει τα πάντα και πήγαν παντού.(Άνθρωποι που) έχουν ταξιδέψει σε εγχώριους
και παγκόσμιους ειδικούς, και δεν έχουν βρει θεραπείες, και δεν έχω απαντήσεις
για να τους δώσω. Γίνεται πολλή συζήτηση εδώ σήμερα από τη βιομηχανία που λέει
οτι νοιαζόμαστε, αλλά δε βλέπω την συμπόνια. Θέλω να την δώ. Υπάρχουν πολλοί
γιατροί εδώ σήμερα. Εύχομαι να μπορούσαν να είναι μύγες στον τοίχο του γραφείου
μου κατά τη διάρκεια της μέρας για να ακούσουν τις καταστροφές που έχουν υποστεί
οι ζωές των ασθενών και των οικογενειών τους και ότι απλά ψάχνουν για βοήθεια.
Συμφωνώ με τον ομιλητή που είπε ότι η κατάθλιψη και η ανησυχία και η τάση
αυτοκτονίας δεν είναι - δεν προέρχεται από έναν ενιαίο παράγοντα , μόνο από
το γεγονός ότι έκαναν επέμβαση LASIK, σίγουρα όχι. Είναι επειδή δεν είχαν την
κατάλληλη ενημέρωση πριν την επέμβαση για να δώσουν την συγκατάθεση τους. Πήγαν κατευθείαν για χειρουργική επέμβαση. Δεν προσέχθηκαν κατάλληλα μετεγχειρητικά.
Περιπλανήθηκαν από γιατρό σε γιατρό κατόπιν. Κανένας δεν καταλάβαινε τα προβλήματά τους. Δεν είχαν λύσεις στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν, οικονομικά προβλήματα. Αντιμετωπίζουν έναν πλήθος παραγόντων, όλα σχετικά με την επέμβαση LASIK. Δεν είναι για τα 20 λεπτά του χειρουργείου. Είναι για αυτό που έγινε πριν (την επέμβαση) και για αυτό που ακολούθησε μετά. Είναι για την έλλειψη λύσεων για αυτούς. Λίγοι άνθρωποι καταλαβαίνουν ότι ο πόνος της ξηροφθαλμίας μετά από LASIK μπορεί να οδηγήσει τους ανθρώπους στην καταστροφή. Δεν μπορώ να σας πω πόσους ανθρώπους γνωρίζω ότι πάσχουν από βραχυπρόθεσμη ή μακροπρόθεσμη ανικανότητα λόγω αυτού του είδους του πόνου. Χρειάζονται βοήθεια. Εάν η βιομηχανία ενδιαφερόταν για να βοηθήσει, αν ενδιαφέρεται,πρέπει να συναθροίσει αυτές τις ομάδες ανθρώπων που ψάχνει για βοήθεια. Πρέπει να έρθουν σε μας με πρακτικές λύσεις που θα βοηθήσουν. Τα plugs και τα φάρμακα δεν μας βοηθούν. Έχουμε ανθρώπους που μιλάμε, που έχουν πάει παντού. Έχουν προσφερθεί εθελοντικά για κάθε κλινική δοκιμή που έχει γίνει. "Ζητιανεύουν" για οποιαδήποτε λύση, οτιδήποτε θα τους δώσει ελπίδα να συνεχίσουν μέρα με τη μέρα. Δεν έχω οργανωμένες σημειώσεις για παρουσιάσεις για σας σήμερα. Είμαι απλά κατακλυσμένη από την ανάγκη. Νιώθω σαν νοσοκόμα με όλους αυτούς τους ανθρώπους που έρχονται και ζητάνε βοήθεια, και για τους οποίους δεν έχω αρκετές απαντήσεις, και γι' αυτό είμαι εδώ σήμερα, απλώς για να απευθυνθώ σε σας, να ζητήσω τη βοήθεια σας για να αποτρέψετε να συνεχιστεί αυτό και να βοηθήσετε να βρούμε λύσεις για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα από την lasik. Σας ευχαριστώ που μου δώσατε το χρόνο.